دیجیتال مارکتینگ چیست؟(قسمت دوم)

با شما هستیم با ادامه پست قبلی در مورد دیجیتال مارکتینگ،اگر که از پست قبل بازدید نکردید میتوانید از لینک پایین استفاده کنید:

Digital Marketing یا بازاریابی اینترنتی چیست؟(قسمت اول)

محتوای خودکار یا content automation چیست؟

محتوای خودکار یا اتوماسیون محتوا شامل سیستم ها و فرایندهایی است که نیاز به حضور انسان در چرخه ی حیات محتوا را کاهش میدهد،هدف این است که وقت کمتری برای برنامه نویسی و یا هر فرآیند تکراری،زمانبر یا پرهزینه گذاشته شود

بازاریابی در شبکه اجتماعی یا SocialMedia-Marketing

بازاریابی در شبکه اجتماعی یعنی استفاده از پلتفورم ها و وبسایت شبکه های اجتماعی به منظور تبلیغ و یا ارائه خدمات و محصولات میباشد،که شاید بتوان گقت مهمترین بخش دیجیتال مارکتینگ در شرایط کنونی است که نیاز به دانش در زمینه ی (Social Media Optimization (SMO یا بهینه سازی برای شبکه اجتماعی دارد

تحولات و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

یکی از مهمترین تحولاتی که در بازاریابی سنتی رخ داد ظهور بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ بود،این موضوع منجر به بازآفرینی و ایجاد استراتژی های جدید بازاریابی شد تا بتوان با این تغییر عمده سازگار شد. و از آنجا که بازاریابی دیجیتال وابسته به فناوری است که پیوسته در حال تغییر و تحول و پیشرفت است ، استراتژی های بازاریابی دیجیتال نیز پیوسته تغییر و تحول پیدا میکنند

تقسیم بندی

برای هدف قرار دادن بازارهای خاص در هر دو بخش تجارت با تاجران و فروشندگان و یا تجارت با مصرف کنندگان، به تمرکز بیشتری روی تقسیم بندی در بازاریابی دیجیتالی نیاز داریم.

تبلیغات بر پایه رفتار کاربران یا Online behavioural advertising

تبلیغات رفتاری آنلاین عملی برای جمع آوری اطلاعات مربوط به فعالیت آنلاین کاربران در طول زمان در یک دستگاه خاص و یا در وب سایت های مختلف و غیرمرتبط است تا بتوانید تبلیغات متناسب با علایق و نیاز های آن کاربر را به او نشان بدهید

تکنیک بازاریابی مجدد یا Re-Marketing

بازاریابی مجدد نقش عمده ای در بازاریابی دیجیتال دارد،این تاکتیک به بازاریاب ها اجازه می دهد تا تبلیغات هدفمند را مقابل دسته مورد علاقه یا مخاطب مشخصی کاربران منتشر کنند ، که معمولاً کاربران را جستجوگران وب مینامند ، آنها یا محصولات یا خدمات خاصی را جستجو کرده اند یا برای هدف و منظور خاصی از وب سایت ها بازدید میکنند

تبلیغات در بازی ها یا Game Advertising

تبلیغات در بازی تبلیغاتی است که در رایانه یا بازی های ویدیویی وجود دارد. یکی از متداول ترین نمونه تبلیغات درون بازی ، نمایشگر های تبلیغاتی است که در بازی های ورزشی ظاهر می شود. تبلیغات درون بازی ممکن است به عنوان محصولاتی با نام تجاری مانند اسلحه ، ماشین یا لباس هایی که به عنوان نماد وضعیت در بازی وجود دارند ، ظاهر شوند.

همانطور که گفتیم تکنیک های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال مدام در حال تغییر هستند مخصوصا در سال جدید میلادی2020 که باید منتظر تحولات امسال باشیم،همچنین استراتژی ها و مباحث بیشتری در این زمینه وجود دارد که در کنار موارد ذکر شده،درآینده با آنها میپردازیم و حتما پست های جداگانه برای هرکدام خواهیم گذاشت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

1398-10-22

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *